[TYPO3-UG Dutch] Kan TYPO3 zich vergissen?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Mar 24 10:18:05 CET 2009

Hoi Daniel,

> Ten behoeve van IE heb ik in een website een conditie ingebouwd
> [browser = msie]
> En in die conditie wordt dan een speciale extra stylesheet geladen als de
> client een IE is.
> Tenminste, dat is de bedoeling. Maar het blijkt dat deze conditie vaak
> niet doet wat er van hem verwacht wordt. En dan worden de IE-patches niet
> geladen. Een keer CTRL+F5 levert weer het juiste beeld. Maar dat zou toch
> niet voor moeten komen. Het lijkt er op of TYPO3 af en toe niet door heeft
> dat er een IE aan de andere kant hangt.
> [...]

Wellicht een aparte opmerking maar gooi dit eens (tijdelijk als test) in je
header:

 <META HTTP-EQUIV="pragma" CONTENT="no-cache">

en kijk dan eens of het probleem met IE verdwijnt. IE cached zelf ook van
alles binnen de browser. Het is maar een wilde gok om te testen of IE nu gek
doet of dat TYPO3 gek doet. Geen idee wat IE allemaal uitspookt maar het is
zeker dat IE zelf veel te veel cached waardoor je vaak rare dingen ziet
gebeuren die je nooit hebt bij FF, Opera of Chrome.

Groeten,
Jordan