[TYPO3-UG Dutch] Kan TYPO3 zich vergissen?

Mark Kuiphuis spam at markyourweb.com
Sun Mar 22 06:14:53 CET 2009

Daniel Doesburg wrote:
> Raar verschijnsel.
>
> Ten behoeve van IE heb ik in een website een conditie ingebouwd
> [browser = msie]
>
> En in die conditie wordt dan een speciale extra stylesheet geladen als
> de client een IE is.
> Tenminste, dat is de bedoeling. Maar het blijkt dat deze conditie vaak
> niet doet wat er van hem verwacht wordt. En dan worden de IE-patches
> niet geladen. Een keer CTRL+F5 levert weer het juiste beeld. Maar dat
> zou toch niet voor moeten komen. Het lijkt er op of TYPO3 af en toe niet
> door heeft dat er een IE aan de andere kant hangt.

> [...]

De pagina wordt gecached opgeslagen in de database. Zou het mogelijk
kunnen zijn dat, indien de pagina voor de eerste keer is geopend met een
andere browser dan IE, dat deze conditie dus niet in de cached versie
wordt opgeslagen. Maar nu zit ik me net te bedenken dat ik niet weet of
alleen de html binnen de <body> en </body> tag gecached wordt
opgeslagen, of ook wel alles binnen de <head> en </head>?

Misschien identificeert IE zich niet meer als dat hij (zij?) in het
verleden heeft gedaan toen deze conditie in Typo3 is ingebouwd?

Maar hopelijk gaat deze conditie ook tot het verleden behoren, want M$
heeft aangegeven zich met IE8 aan de webstandaarden te conformeren. Maar
  ja, ze zeggen wel vaker wat :)