[TYPO3-UG Dutch] Kan TYPO3 zich vergissen?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Mar 21 19:56:46 CET 2009

Raar verschijnsel.

Ten behoeve van IE heb ik in een website een conditie ingebouwd
[browser = msie]

En in die conditie wordt dan een speciale extra stylesheet geladen als
de client een IE is.
Tenminste, dat is de bedoeling. Maar het blijkt dat deze conditie vaak
niet doet wat er van hem verwacht wordt. En dan worden de IE-patches
niet geladen. Een keer CTRL+F5 levert weer het juiste beeld. Maar dat
zou toch niet voor moeten komen. Het lijkt er op of TYPO3 af en toe niet
door heeft dat er een IE aan de andere kant hangt.

Ben ik de enige die tegen dit verschijnsel aan loopt?

Is er iemand die enig idee heeft waar het aan zou kunnen liggen?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg