[TYPO3-UG Dutch] google analytics

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Sun Jun 28 14:15:24 CEST 2009

hi Jigal, ik heb even getest met jouw voorstel page.1000 = FILE  en
page.1000.file = <filename>
dat werkt prima en is inderdaad stukken simpeler !
hartelijk dank voor je waardevolle suggestie, ik knikker dat andere er
direct uit
Ronald

Op 28 juni 2009 12:50 schreef Jigal van Hemert <jigal at xs4all.nl> het
volgende:

> ?
>
> Er is ook een extensie (mono_ga) die vrij simpel te configureren is
> (basis: keuze oude/nieuwe GA code; UA-code).
>
> Om voor dit soort werkjes een extensie te gebruiken vind ik zelf nogal
> een overkill, aangezien het hier alleen gaat om een extra stukje
> Javascript dat bovendien nog door Google compleet wordt aangeleverd.
>
> Zowel bij automaketemplate als TemplaVoila gebruik je een PAGE object in
> je Typoscript code. Om de GA code toe te voegen kun je simple een TEXT
> of HTML object aan je PAGE object toevoegen.
>
> page = PAGE
> [...]

Come and join me on Ecademy Club "Follow Me - learn how to become the Warren
Buffet of the Atttention Economy"
http://www.ecademy.com/account.php?op=signup&c=5591&xref=69061