[TYPO3-UG Dutch] google analytics

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Sun Jun 28 14:10:45 CEST 2009

hi Daniel, hartelijk dank voor je berichtwellicht is het inderdaad mijn
onkunde in het spraakgebruik,
jouw voorstel over een aparte directory voor de admin user ziet er in ons
(Red Seadog) geval als volgt uit :

fileadmin/{$sitename} :
hieronder de subdirs waar alleen de admin user bij kan, zoals scripts, img,
tmpl en css

fileadmin/user_upload/{$sitename} :
hier mag de klant zelf spullen neerzetten

wellicht is ook "user_upload" zo'n gereserveerd begrip, en dat ik de naam
"files" beter kan gebruiken dan "user_upload" ?
wil je mij - en mogelijk andere lezers - uitleggen waar de "user_upload"
voor dient ?

hartelijke groeten Ronald

Op 28 juni 2009 13:07 schreef Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> het
volgende:

> Hoi Ronald,
>
> Mag ik een paar kritische kanttekeningen plaatsen?
> Trek je er van aan wat je wilt. En de rest beschouw je maar als niet
> geschreven.
>
> Een hook heeft in TYPO3 kringen een iets andere betekenis. Natuurlijk is
> de functionaliteit ongeveer hetzelfde. Maar je voorkomt misverstanden
> als je je aan bepaald spraakgebruik houdt. Hoe krom dat soms ook is.
> In dit geval zou ik het een "oplossing" noemen.
>
> Verder vind ik het geen goed idee om een gebruiker actieve toegang te
> geven tot de upload directory.
> [...]

Come and join me on Ecademy Club "Follow Me - learn how to become the Warren
Buffet of the Atttention Economy"
http://www.ecademy.com/account.php?op=signup&c=5591&xref=69061