[TYPO3-UG Dutch] google analytics

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Jun 28 14:36:37 CEST 2009

Ronald Wopereis schreef:
> hi Daniel, hartelijk dank voor je berichtwellicht is het inderdaad mijn
> onkunde in het spraakgebruik,
> jouw voorstel over een aparte directory voor de admin user ziet er in ons
> (Red Seadog) geval als volgt uit :
>
> fileadmin/{$sitename} :
> hieronder de subdirs waar alleen de admin user bij kan, zoals scripts, img,
> tmpl en css
>
> fileadmin/user_upload/{$sitename} :
> hier mag de klant zelf spullen neerzetten

Misschien is deze dir daar wel speciaal voor bedoeld.
Ik zou je ook niet kunnen vertellen met welk doel deze dir meegeleverd
wordt. Misschien wel om de reden waarvoor jij (jullie) hem gebruiken.
Echter heb ik in de literatuur (en ik heb er de afgelopen 8 jaren al
heel wat verslonden) eigenlijk nog nooit deze dir actief zien gebruiken.
Vandaar dat ik deze ook nooit gebruik en even een wenkbrauw optrek als
ik jou dat wel zie doen.

Dus het komt er eigenlijk op neer dat ik praat over dingen waar ik niets
van weet.

Misschien dat een ander (Jigal?) wel de rand van deze hoed weet?

Groeten,

Daniel