[TYPO3-UG Dutch] Betr.: Re: Nieuw toegevoegde pagina's zijn soms nietzichtbaar

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Fri Jun 26 15:40:03 CEST 2009

David van Hussel schreef:
> Ik las dit antwoord nog een keer goed door, omdat we helaas nog steeds
> hetzelfde probleem hebben.

Ik heb ook wel eens dergelijke problemen gehad, zie "vaag server
probleem", een goede suggestie van Henjo was toen om de owner / group
van de folders op de server te checken.

Je zou ook eerst even de temp cached files kunnen wegknikkeren uit mapje
typo3conf en kijken of het daarmee verholpen is.

Verder kom ik vaak problemen tegen als ik de latere versies van cbreal
gebruik. Zo wordt bij mij dan altijd hetzelfde tt_news artikel getoond
in single view. 1.1.0 cbreal werkt bij mij vlekkeloos en gebruik ik vaak
om snel een goede realurl configuratie te hebben incl. config voor
diverse extensies. Dus misschien kun je even een andere realurl
configuratie proberen.

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post