[TYPO3-UG Dutch] Betr.: Re: Nieuw toegevoegde pagina's zijnsoms nietzichtbaar

David van Hussel dhussel at haarlem.nl
Fri Jun 26 16:37:09 CEST 2009

Hoi Jacco,
Dankje voor je antwoord. De rechten staan volgens de installtool voor alle mappen goed.
Ik heb de cachebestanden weggegooid en zal nog eens naar cbreal 1.1.0 kijken. Toen ik die er net opgezet had, werkten de links naar nieuwsberichten niet meer, dus daar zal ik op een ander moment dan de vrijdag middag nog wel eens naar kijken!

Groeten,

David

David van Hussel
Middelen en Services, afdeling ICT
Onderzoek en Ontwikkeling
Gemeente Haarlem
dhussel at haarlem.nl

David van Hussel schreef:
> Ik las dit antwoord nog een keer goed door, omdat we helaas nog steeds
> hetzelfde probleem hebben.

Ik heb ook wel eens dergelijke problemen gehad, zie "vaag server
probleem", een goede suggestie van Henjo was toen om de owner / group
van de folders op de server te checken.

Je zou ook eerst even de temp cached files kunnen wegknikkeren uit mapje
typo3conf en kijken of het daarmee verholpen is.

Verder kom ik vaak problemen tegen als ik de latere versies van cbreal
gebruik. Zo wordt bij mij dan altijd hetzelfde tt_news artikel getoond
in single view. 1.1.0 cbreal werkt bij mij vlekkeloos en gebruik ik vaak
om snel een goede realurl configuratie te hebben incl. config voor
diverse extensies. Dus misschien kun je even een andere realurl
configuratie proberen.

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post