[TYPO3-UG Dutch] Betr.: Re: Nieuw toegevoegde pagina's zijnsoms nietzichtbaar

David van Hussel dhussel at haarlem.nl
Fri Jun 26 16:44:05 CEST 2009

Hoi Daniel en Jigal,

Dat gevoel krijg ik ook steeds meer, dat het een toevallige samenloop van omstandigheden is waardoor het af en toe misgaat.
Ik ga er vanuit dat (als voorbeeld) dit gewoon moet kunnen:

www.haarlem.nl/nieuws/een-bericht
www.haarlem.nl/oudnieuws/een-bericht

Of zie ik dat verkeerd? Dan is de kans op dubbele namen natuurlijk al een stuk groter.

Ik ga in elk geval de paardeNmiddelen een keer testen op het moment dat het weer een keer misgaat.

Groeten,

David

David van Hussel
Middelen en Services, afdeling ICT
Onderzoek en Ontwikkeling
Gemeente Haarlem
dhussel at haarlem.nl

Hoi Daniel,

Daniel Doesburg wrote:
> Er zijn een paar paardemiddelen (of is het paardeNmiddelen?).
Met n :-) en 'vroeger' was het ook "is" ;-)

> En toch, en toch, en toch, als ik dit zo hoor heb ik steeds het gevoel
> dat het gaat om meerdere pagina's met dezelfde naam.

Ja, daar begint het wel op te lijken. Of een geniepige combinatie van
title, navigation title, etc. velden die voor RealURL dezelfde naam leveren.

Groetjes,
--
Jigal van Hemert.