[TYPO3-UG Dutch] ONTERECHTE opmerking: changeCompatibilityVersion update succesful!

Michiel Roos [netcreators] michiel at netcreators.com
Mon Jun 22 12:09:05 CEST 2009

Beste Jordan,

Ik heb dit ook af en toe bij sites die al langer bestaan. Deze sites
zijn iedere keer geupdate van hele oude versies naar nieuwere versies
van TYPO3.

Het probleem ontstaat doordat er in je localconf de volgende variabele
wordt geset:

$TYPO3_CONF_VARS["SYS"]["compat_version"] = '4.2';

Ik heb sites waar deze variabele er twee maal in staat, ook nog een keer
met enkele quotes:

$TYPO3_CONF_VARS['SYS']['compat_version'] = '4.3';

De install tool past de eerse versie die hij vindt aan, de tweede waarde
wordt genegeerd.

Je kunt een van de twee regels of beide regels verwijderen uit de
localconf.php.

Als je daarna opnieuw probeert de compat version aan te passen, dan moet
het lukken.

--

Met vriendelijke groet / Warm regards,

Michiel Roos