[TYPO3-UG Dutch] ONTERECHTE opmerking: changeCompatibilityVersion update succesful!

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Mon Jun 22 12:31:20 CEST 2009

Hoi Michiel,

> Ik heb dit ook af en toe bij sites die al langer bestaan. Deze sites
> zijn iedere keer geupdate van hele oude versies naar nieuwere versies
> van TYPO3.

Klopt, ze komen allemaal van 3.6.0 geloof ik ;-)

> [...]
> wordt geset:
> $TYPO3_CONF_VARS["SYS"]["compat_version"] = '4.2';
> Ik heb sites waar deze variabele er twee maal in staat, ook nog een keer
> met enkele quotes:
> $TYPO3_CONF_VARS['SYS']['compat_version'] = '4.3';
> De install tool past de eerse versie die hij vindt aan, de tweede waarde
> wordt genegeerd.
> Je kunt een van de twee regels of beide regels verwijderen uit de
> localconf.php.
> Als je daarna opnieuw probeert de compat version aan te passen, dan moet

Dank je, getest zojuist op 1 site waarvan ik wist dat dit nog steeds zo is
en werkt inderdaad. Op alle andere sites zag ik inmiddels dat dit ook al
gefixed is. Dus waarschijnlijk heb ik het destijds bij het upgraden ook
gevonden maar ben ik vergeten mijn eigen vraag via de nieuwsgroep te
beantwoorden.

Belangrijkste is dat je oplossing werkt voor iedereen die tegen hetzelfde
aanloopt in de toekomst .

Groeten,
Jordan