[TYPO3-UG Dutch] Conditionele wrap toevoegen

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Mon Jun 22 16:19:59 CEST 2009

Matthijs Veenendaal wrote:
> Ik wil sublinks genereren in rijen van 3. Hiervoor gebruik ik de volgende typoscript 'code'
> Zodra er echter een link aantal is wat niet 'volledig' deelbaar is door 3 moet de div en de ul afgesloten worden. Ik heb echte rgeen idee hoe ik dit erbij kan voegen.

Je zou met itemArrayProcFunc [1] de lijst menu-items door je eigen PHP
functie kunnen halen en bij elk 3e item + de laatste de ITEM_STATE op
USERDEF1 kunnen zetten.

[1]
http://typo3.org/documentation/document-library/references/doc_core_tsref/4.1.0/view/10/1/

Het is wat werk, maar dan heb je ook wat :-)

--
Jigal van Hemert.