[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 Noord-Nederland

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Sun Jun 14 15:02:31 CEST 2009

On Sun, 14 Jun 2009 13:52:09 +0200
Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> wrote:

> Zo heb ik hier nog wel een aantal redenen/bedenkingen/argumenten,
> maar een feit is dat wij gekozen hebben voor een website, waar we
> verslag doen van een TYPO3 gebruikersdag in Noord Nederland.
> We zouden het leuk vinden als die site voor meer TYPO3 zaken gebruikt
> gaat worden.
> Daarvoor gaan wij in elk geval ons best doen!

Afgezien van mijn op- en aanmerkingen wil ik toch ook wel kwijt dat ik
van ganser harte hoop dat het levensvatbaar zal blijken. Ik zal er
zeker regelmatig een kijkje nemen. En w.b. het aanbrengen van een link
heb je natuurlijk gelijk ;-) Succes.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
+ http://nagual.nl/ | nevada / OpenSolaris 2009.06 release