[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 Noord-Nederland

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Sun Jun 14 10:45:31 CEST 2009

On Sun, 14 Jun 2009 01:00:23 +0200
Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> wrote:

> Dat snap ik niet. In plaats van dat je blij bent dat je hier nog een
> soort van "Uitzending gemist" hebt . . .

Je mist het punt Daniel. De +1 slaat op centralisatie. Natuurlijk vind
ik het leuk om een soort uitzending gemist te hebben, maar of dat nu op
een aparte website moet? Ik zie veel liever één centraal punt van
waaruit keuzes kunnen worden gemaakt naar regionaal nieuws ;-) Een
eigen webmaster voor zulke afdelingen zou ook nog kunnen.

Mijn afkeer van versnippering komt voort uit mijn (basisschool)
onderwijservaring. Er zijn vele interessante kennissites voor
leerlingen, maar juist deze verspreiding zorgt ervoor dat een en ander
niet zo goed kan worden gebruikt op de werkvloer. Gelukkig heeft men
daar het licht gezien en is er nu zoiets als de stichting DLNN die er
voor moet gaan zorgen dat alles onder één paraplu gaat vallen.
Kennisnet, maar ook talloze uitgeverijen hebben hun medewerking al
toegezegd, hetgeen erop wijst dat ook zij inzien dat versnippering
"niet handig" is.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
+ http://nagual.nl/ | nevada / OpenSolaris 2009.06 release