[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 Noord-Nederland

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Jun 14 00:58:52 CEST 2009

Ach, bekijk het zo,in Duitsland zijn zo'n kleine 50 plaatselijke en
regionale TYPO3 gebruikers groepen met hun eigen website. Die overigens,
eerlijk is eerlijk, niet allemaal een florissant bestaan leiden. Maar er
zijn ook heel actieve bij. Nog afgezien van de tientallen individuele
sites en blogs.
Dan moet er toch voor een derde deel van Nederland ook zoiets haalbaar
zijn en bestaansrecht kunnen hebben.

Enfin, de toekomst zal het leren.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg