[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 Noord-Nederland

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Sun Jun 14 05:33:15 CEST 2009

er is een mooi gezegde zoiets van "als alleen de beste vogels zouden fluiten
dan was het akelig stil in het bos"sinds de introductie van zoekmachines
zoals google is het gelukkig mogelijk om los te komen van het groepsgedoe
(gouden gidsen en startpagina's)
veel geluk Daniel met dit mooie initiatief
hartelijke groeten Ronald

Op 14 juni 2009 01:00 schreef Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> het
volgende:

> Dat snap ik niet. In plaats van dat je blij bent dat je hier nog een
> soort van "Uitzending gemist" hebt . . .
>
> Groeten,
>
> Daniel Doesburg

Come and join me on Ecademy Club "Follow Me - learn how to become the Warren
Buffet of the Atttention Economy"
http://www.ecademy.com/account.php?op=signup&c=5591&xref=69061