[TYPO3-UG Dutch] bestanden beheer

Wiel, J.A.M. van de j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Tue Jun 9 12:26:22 CEST 2009

Hee Joost,
Leuk te zien dat je nog steeds met TYPO3 bezig bent! Ik begrijp je vraag niet helemaal denk ik. Gebruik je yejj_swfobject? Daarbij is het de bedoeling dat je in de list-view eerst een 'Flash movie' record maakt. Dat record kun je voorzien van metadata voor je flashfilmpje (hoogte, breedte, altcontent). Voor het aankoppelen van het bestand zelf heb je een forse "Browse"-knop om iets van je lokale systeem te uploaden. Dat belandt vervolgens in /uploads op de server. Vlak boven die grote Browse-knop zit een veldje met rechts ernaast een tweetal ikoontjes. Een met een kruisje, een andere ziet eruit als een kleine folder. Die moet je hebben om in de fileadmin te bladeren.

Hopelijk was dit wat je bedoelde..

Groeten, en succes!

Bas