[TYPO3-UG Dutch] bestanden beheer

Joost Kahmann mcjoost at hotmail.com
Mon Jun 8 20:28:01 CEST 2009

Hallo lijst,

Om bestanden als pdf, swf, doc enzo in onze TYPO3 site te plaatsen
gebruikt het systeem twee verzamelingen: de paginaboom, met
onderliggende pagina's en mappen en de fileadmin met onderliggende
mappen [element verkenner].
Het lukt mij niet om die twee aan elkaar te koppelen.

Om bijvoorbeeld een flash.swf in de SWFObject-plugin te plaasten kan ik
flash.swf alleen uploaden via de Element Verkenner.
En via de SWFObject-plugin krijg ik alleen maar toegang tot de paginaboom.

Hoe zet ik die flash.swf in hemelsnaam online?
Ik kom er niet uit.

Groe, Joost