[TYPO3-UG Dutch] Redirect na posten op mm_forum

Martijn martijn at maximedia.nl
Tue Jun 9 15:53:26 CEST 2009

Met behulp van fiddler kwam ik erachter dat na een reply/post op een topic
er 3 urls worden aangeroepen;
http://www.mijndomein.nl/?tx_mmforum_pi1[action]=list_post&tx_mmforum_pi1[tid]=1&tx_mmforum_pi1[pid]=32
http://www.mijndomein.nl/?tx_mmforum_pi1[action]=list_post&tx_mmforum_pi1[tid]=1
http://www.mijndomein.nl/

Als ik de 2e url in de browser plak dan kom ik weer netjes terug bij de
topic. Bij de overige blijf ik het probleem houden.

Ik snap er niks meer van waar het aan zou kunnen liggen.

"Martin van der Linden" <info at elegantchaos.nl> schreef in bericht
news:mailman.1.1244484176.29018.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...