[TYPO3-UG Dutch] bestanden beheer

Joost Kahmann mcjoost at hotmail.com
Wed Jun 10 14:37:16 CEST 2009

Ha die Bas!

TYPO3 verdwijnt hier langzaam van het toneel. Er kan van alles met dat
programma maar het moet wel allemaal uitgeplozen en ingesteld worden.
Tel daarbij de 'fantastische' service van ons systeembeheer en je snapt
waarom we meer en meer gaan bloggen in WordPress [buiten school gehost].

citaat: "Dat belandt vervolgens in /uploads op de server. Vlak boven die
grote Browse-knop zit een veldje met rechts ernaast een tweetal
ikoontjes. Een met een kruisje, een andere ziet eruit als een kleine
folder. Die moet je hebben om in de fileadmin te bladeren."

Daar zit het probleem: gebruik ik de SWFObject-plugin dan kom ik,met die
kleine folder, niet in de fileadmin om te bladeren maar in de
paginastructuur (boom). Zo kan ik er dus niet bij.

Dank en groet, Joost