[TYPO3-UG Dutch] multidomain multilanguage 404 error afhandeling

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Thu Jul 23 22:37:31 CEST 2009

Realurl wordt niet gebruikt. Met realurl is het zelfs makkelijker vermoed ik
dan kan je in je install file /404/ zetten.
Probleem is namelijk dat realurl niet stabiel te krijgen is. De ene keer
gaat het goed en de andere keer worden de url's niet herkent.

Maar ik gebruik nu een eigen php scrpt met een switch en een meta refresh.
Niet de netste manier, maar het werkt wel. Vraag me alleen af of het niet
beter/sneller kan.

Willem