[TYPO3-UG Dutch] multidomain multilanguage 404 error afhandeling

Jos Schipper [netcreators] jos at netcreators.com
Thu Jul 23 16:11:58 CEST 2009

Hallo,

Heeft elke taal ook zijn eigen domein?
In dat geval kun je in de realurl.php het domein aan een pid koppelen.
Bijvoorbeeld:
$TYPO3_CONF_VARS['EXTCONF']['realurl'] = array(
  '_DEFAULT' => $realurl_template,
  'domein1.nl' => $realurl_template,
  'domein2.nl' => $realurl_template,
  'domein3.nl' => $realurl_template
  );

$TYPO3_CONF_VARS['EXTCONF']['realurl']['domein1.nl']['pagePath']['rootpage_id']
= 3;
$TYPO3_CONF_VARS['EXTCONF']['realurl']['domein2.nl']['pagePath']['rootpage_id']
= 413;
$TYPO3_CONF_VARS['EXTCONF']['realurl']['domein3.nl']['pagePath']['rootpage_id']
= 4;

Ik verwacht dat je dan aan de hand van het juiste domein naar de juiste
404 pagina toegaat?

Groeten,
Jos

--
Met vriendelijke groet,

Jos Schipper
TYPO3 Consultant/Certified TYPO3 Integrator

TYPO3 Developer gezocht, lees de vacature online:
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures-typo3-developer/

e: jos at netcreators.com
t: 026-442 4238
i: www.netcreators.com