[TYPO3-UG Dutch] Ede online met Apache SOLR als zoekmachine

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Fri Jul 10 23:41:54 CEST 2009

On Fri, 10 Jul 2009 23:27:34 +0200
"ben van 't ende [netcreators]" <ben at netcreators.com> wrote:

> Dat is toch wel zoals tt_news standaard werkt. Je kan er wel een
> javascript history.back van maken, maar dat is weer niet volgens de
> webrichtlijnen.

Ik heb tt_news anders zo niet gedefinieerd. Wanneer bij mij een
nieuwsitem is gelezen keer je terug naar de pagina vanwaar je de
overzichtslink kreeg. Ik kan allen dus totaal niet meer vinden hoe en
waar dat in tt_news kon worden geregeld. Ik weet alleen dat het vrij
makkelijk was en al zit ingebakken in de plugin.

[voorbeeld linkje]
http://lossehandjes.nl/index.php?id=39&tx_ttnews[pointer]=1&tx_ttnews[tt_news]=25&tx_ttnews[backPid]=38&cHash=7242936beb

Let erop dat je bij terugkeer terug komt in het overzicht waar het
artikel staat en niet aan het begin van de lijst.

> Op zich heb je wel gelijk. Het zou het navigeren door het nieuws wel
> wat logischer maken. Ik zal Rupert, de auteur van tt_news, eens
> vragen wat hij daarvan denkt.

Je zal als antwoord krijgen dat tt_news dat al kan. Misschien wil je
dan hier alsnog even posten hoe het ook weer moest ;-)

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
+ http://nagual.nl/ | nevada / OpenSolaris 2009.06 release