[TYPO3-UG Dutch] Ede online met Apache SOLR als zoekmachine

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Jul 10 23:59:28 CEST 2009

Je hebt helemaal gelijk Dick.
Deze functionaliteit wordt door de vertaling om zeep geholpen.

Het standaardlabel voor dit veld is: <- Back to: %s
Dat is in het Nederlands vertaald met: nieuwslijst

Door de %s wordt daar de naam van de pagina waar je vandaan kwam
weergegeven. Mits je uiteraard de backpid in ere laat.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg