[TYPO3-UG Dutch] Ede online met Apache SOLR als zoekmachine

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.com
Fri Jul 10 23:27:34 CEST 2009

dick hoogendijk wrote:

> Mooie site. Ik vind het alleen wel jammer dat je als je een nieuwsitem
> hebt gelezen en terug keert naar de nieuwslijst -altijd- weer bij het
> eerste bericht komt. Het lijkt me logischer terug te keren naar de
> pagina waarop je het bericht aanklikte.

Hey Dick,

Dat is toch wel zoals tt_news standaard werkt. Je kan er wel een javascript
history.back van maken, maar dat is weer niet volgens de webrichtlijnen. Op zich
heb je wel gelijk. Het zou het navigeren door het nieuws wel wat logischer
maken. Ik zal Rupert, de auteur van tt_news, eens vragen wat hij daarvan denkt.

Fijn weekeinde.

gRTz

ben
--