[TYPO3-UG Dutch] felogin STATUS_HEADER in een andere template/locatie

Willem 2program wpsmp at post.com
Mon Feb 16 12:04:53 CET 2009

De wijziging van de namen is me gelukt. Nu wil ik alleen de STATUS_HEADER
en STATUS_MESSAGE
op mijn andere plek terug laten komen in mijn basistemplate. (linkerkolom
kan je inloggen, in het content gedeelte (brede middenstuk) wil ik de
(fout)meldingen hebben.
Hoe zorg ik er alleen voor dat dit gebeurt.

Als ik in mijn basis template ###STATUS_HEADER### zet gebeurt er niets
(thans je ziet ###STATUS_HEADER### staan).
Hoe zorg ik ervoor dat hier het bericht komt wat felogin normaal plaatst
in zijn eigen template????????

Ik zit al uren te zoeken op Google, maar vind er niets over.

--
Be Yourself @ mail.com!
Choose From 200+ Email Addresses
Get a Free Account at www.mail.com