[TYPO3-UG Dutch] plugin.tx_felogin_pi1 marks aanpassen

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Mon Feb 16 08:56:38 CET 2009

Een oude post van Piet ietwat aangepast:
plugin.tx_felogin_pi1._LOCAL_LANG.nl.username = Gebruikershoek login

De overige velden vind je in de betreffende xml file.
Wanneer je dit soort velden ook aanpast in je login content scherm (geen
idee hoe het anders te noemen) zul je zien dat die niet worden meegenomen.
Typoscript overrulled namelijk deze instellingen. Puntje om rekening mee te
houden.

Willem