[TYPO3-UG Dutch] Direct Mail plain text hulp gevraagd.

Harm Wester (OOiP) harm at ooip.nl
Sun Feb 8 21:42:02 CET 2009

Hallo lijst,

TYPO3 V 4.2.5
Direct Mail V 2.6.0

Ik heb een beetje hulp nodig bij het gebruik van Direct Mail.
Met name de plain text versie van het bericht.
De HTML versie lijkt OK te gaan.

In de BE geef ik de gebruiker de mogelijkheid om in NORMAL RIGHT en
BORDER content te vullen.
In de HTML versie plak ik dat allemaal aan elkaar met een COA en een
paar wraps.
Als ik echter de plain text version bekijk met b.v. Thunderbird, dan zie
ik alleen maar content uit de NORMAL kolom.
Niet die uit RIGHT en BORDER.

Waar en hoe moet ik TYPO3 vertellen dat hij voor de plain text version
ook die kolommen erbij moet plakken?
En hoe krijg ik daar dan ook de page title netjes boven?

Elke hulp zal zeer worden gewaardeerd!

--
Met vriendelijke groet,
Harm Wester