[TYPO3-UG Dutch] Direct Mail plain text hulp gevraagd.

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Mon Feb 9 11:44:29 CET 2009

Hoi Harm,

Er even van uitgaande dat je de static template uit de extensie hebt
gebruikt. (direct mail plain text o.i.d.) kun je zelf d.m.v. wat
template werk en typoscript het dusdanig aanpassen dat je de juiste
weergave krijgt.

Uit mijn hoofd pakt de plain text inderdaad enkel de normale content
kolom.
Een stukje custom typoscript zou dit kunnen veranderen.

Kijk eens in de static template van de extensie, hoop dat het je helpt.

Met vriendelijke groet,

Pim Broens