[TYPO3-UG Dutch] FCE beLayout

Menno mennotypo3 at e-rank.nl
Tue Dec 22 11:50:13 CET 2009

Hoi allemaal,

ik probeer middels de local processing van een TO van een FCE de BE-
layout aan te passen en tevens de titel van het FCE aan te passen,
maar niets lijkt te lukken.

Heeft iemand enig idee wat een werkende manier is om dit te doen?

Ik heb inmiddels de extensie BE-Layout 2 voor TV geprobeerd, maar
daarmee kan je alleen pagina's beinvloeden, maar geen FCE's.
Via google is er vanalles te vinden hierover, maar de voorgestelde
methoden werken niet bij mij.

Iemand enig idee?

Ik heb inmiddels geprobeerd de <beLayout> toe te voegen aan de DS om
hem dan vervolgens te overschrijven in de TO. Dat werkt niet. Daarvoor
al alleen de local processing van de TO ingesteld (met en zonder
<T3DataStructure> en <meta> er omheen).

De issue is dat ik een FCE heb die ik voor de editors zo leesbaar
mogelijk wil maken, omdat hij anders niet erg duidelijk zal zijn. De
FCE bevat overigens een ander CE... Ik zou het liefst zien dat ik de
layout zover aan kan passen dat ik ook styling kan toepassen, maar dit
is niet noodzakelijk, als de indeling/positionering van de velden maar
in te stellen is.

Alvast bedankt voor jullie tijd.

Groet,

Menno