[TYPO3-UG Dutch] FCE beLayout

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Dec 22 12:13:50 CET 2009

Hoi Menno,

De extensie zou niet nodig zijn. Maar voor zover ik weet moet je de
aanpassingen in de xml file zelf plakken tussen de meta tags. In het
"local processing" vakje werkt het volgens mij niet. Deze informatie
verdwijnt niet als je de template opnieuw opslaat, is mijn ervaring van
de laatste tijd.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg
P.S. Wil je je achternaam in/bij je emailadres zetten s.v.p.? Zie hoe
anderen het hier doen.