[TYPO3-UG Dutch] Meerdere categoriën + template per categorie

Rik Willems rik at actiview.nl
Tue Dec 22 10:51:46 CET 2009

Goedemorgen,

Een volledig andere oplossing zou commerce kunnen zijn.
Je kan aan producten diverse categorieën hangen waardoor je ze via
menu's kan filteren. Daarnaast kan een product meerdere artikelen
hebben, dus meerdere uitvoeringen van hetzelfde product.

De eerder genoemde tip om advies in te winnen is geen gekke. Om met dit
project je voor het eerst in TYPO3 te gooien is meer dan een grote
uitdaging.

Succes!

Rik