[TYPO3-UG Dutch] Meerdere categoriën + template per categorie

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Mon Dec 21 11:43:33 CET 2009

Hi Rutger,

Als deze site 1-op-1 over moet naar TYPO3 en het is een van je eerste
TYPO3 projecten, dan heb je daar een stevige kluif aan.

Ik vermoed dat je niet de opzet kunt versimpelen, maar dat is wel de
beste oplossing.

(en anders samenwerking zoeken voor de eerste projecten zodat je
kennis op kunt doen)

gr.

Ric

2009/12/21 Rutger Mik <xaser83 at gmail.com>:
> Beste mensen,
>
> Ik ben bezig met het ombouwen van een website van ons eigen CMS naar Typo3,
> maar stuit nu (niet geheel onverwacht) op problemen.
>
> Voorbeeld van de oude website: http://www.hgg.nl/?model=1&lang=en
>

> De situatie is als volgt:
>
> We hebben verschillende machines, en elke machine heeft weer verschillende
> types (zie linker uitklapmenu). En elk type heeft zijn eigen pagina.
>
> Dit komt totaal op ongeveer 12 machines met gemiddeld 1 tot 10 types per
> machine. Dat zijn dus heel wat (meer dan 50) pagina's.

> [...]

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV

=> vacature: PHP ontwikkelaar met TYPO3 affiniteit: http://bit.ly/B7ysd

=> abonneer u nu op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van TYPO3
ontwikkelingen: www.alternet.nl/?477

t.078 635 1200 / intern nummer: 103
f. 0848 34 9697
e. ric at alternet.nl
m. 064 808 6196
w. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !