[TYPO3-UG Dutch] Meerdere categoriën + template per categorie

Rutger Mik xaser83 at gmail.com
Mon Dec 21 11:06:35 CET 2009

Beste mensen,

Ik ben bezig met het ombouwen van een website van ons eigen CMS naar
Typo3, maar stuit nu (niet geheel onverwacht) op problemen.

Voorbeeld van de oude website: http://www.hgg.nl/?model=1&lang=en

De situatie is als volgt:

We hebben verschillende machines, en elke machine heeft weer
verschillende types (zie linker uitklapmenu). En elk type heeft zijn
eigen pagina.

Dit komt totaal op ongeveer 12 machines met gemiddeld 1 tot 10 types per
machine. Dat zijn dus heel wat (meer dan 50) pagina's.

Nu zoals je in de link kan zien, aan de rechterkant, zie je 5
verschillende industriën. En afhankelijk van de industrie weer maximaal
8 verschillende profielen boven de tekst.

De bedoeling is dat elke industrie zijn eigen set machines bevat. Maar
sommige machines kunnen in alle industriën voorkomen. Het zelfde geldt
voor de profielen.

Het komt er dus kortweg op neer dan elke machine/type onderverdeeld zou
moeten worden in minimaal 2 categoriën. Dus als ik op een profiel of een
industrie klik, dat ik dan alleen de machines krijg die daaronder
gecategoriseerd zijn.

Maar nu, om het nog lastiger te maken, elke industrie heeft zijn eigen
template. Eigenlijk verschilt alleen het CSS bestand, maar toch, in
zekere zin dus een andere template.

Nu, na dit lange verhaal de vraag: Heeft iemand enig idee of hier een
relatief "simpele" oplossing voor is?

Alvast bedankt voor het lezen.

Met vriendelijke groet,

Rutger Mik