[TYPO3-UG Dutch] Meerdere categoriën + template per categorie

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Mon Dec 21 12:04:41 CET 2009

Hoi Rutger,

Zonder lang verhaal, nee.

Met verhaal:
Zoals je omschrijft en ik even snel kan zien op de 'oude' site is het inderdaad een systeem dat veel referenties naar en van elkaar heeft. En zoals Rik aangeeft zal dat inderdaad een flinke kluif worden.

Het eerste wat zo snel in mij opkomt wat kant en klaar voor handen is, is het gebruik van tt_news in combinatie met zijn categorie mogelijkheden. [1]

Daarbij is het wellicht mogelijk om per categorie met gebruik van typoscript condities [2] bepaalde templates mee te geven. Om zo het verschillende uiterlijk per item te bepalen.

Succes!

Pim Broens

[1] http://typo3.org/extensions/repository/view/tt_news/current/
[2] http://typo3.org/documentation/document-library/references/doc_core_tsref/4.3.0/view/1/4/