[TYPO3-UG Dutch] HTML toevoegen alleen op geselecteerde paginas

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Fri Dec 4 14:36:18 CET 2009

hi Marco, het is zoals Daniel zegt:

[globalVar = TSFE:id=2]
wordt namelijk vertaald door T3 tijdens het aanmaken van de html pagina als

if (url bevat "&id=2") then xxx

hartelijke groeten Ronald

Op 4 december 2009 13:50 schreef Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> het
volgende:

> Goedendag Marco,
>
> Zo te zien is het een stukje uit een COA (of PAGE)
>
> Stel je COA heet lib.links en de pid van je homepage is 8
>
> haal nu de "20" regels uit de COA
>
> Voeg eronder toe:
> [globalVar = TSFE:id=2]
>        lib.links.20 = HTML
>        lib.links.20.value = <a href="
> http://www.stichting-bechterew.nl/contact_disclaimer/contact/"
> title="Heeft u een vraag?" target="_blank" >Heeft u een vraag?</a> <br /><br
> />
> [end]

> [...]

Come and join me on Ecademy Club "Follow Me - learn how to become the Warren
Buffet of the Atttention Economy"
http://www.ecademy.com/account.php?op=signup&c=5591&xref=69061