[TYPO3-UG Dutch] HTML toevoegen alleen op geselecteerde paginas

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Dec 4 13:50:49 CET 2009

Goedendag Marco,

Zo te zien is het een stukje uit een COA (of PAGE)

Stel je COA heet lib.links en de pid van je homepage is 8

haal nu de "20" regels uit de COA

Voeg eronder toe:
[globalVar = TSFE:id=2]
	lib.links.20 = HTML
	lib.links.20.value = <a
href="http://www.stichting-bechterew.nl/contact_disclaimer/contact/"
title="Heeft u een vraag?" target="_blank" >Heeft u een vraag?</a> <br
/><br />
[end]

Dit is een conditie, in TSref termen. Denk er om dat je die niet tussen
accolades gebruikt. Je zult de paar regels echt uit de oorspronkelijke
plek moeten halen.

Succes.

Op deze manier hoef je niet een nieuwe template aan te maken en heb je
de betreffende informatie bij elkaar staan. Hoef je dus ook niet zoeken.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg