[TYPO3-UG Dutch] Typoscript datum check

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Fri Aug 28 23:26:13 CEST 2009

Hoi René,

Het best los je dit op met een kleine php-functie user_dayofweek die true
oplevert voor een bepaalde dag van de week.
Daar kun je vervolgens condities op loslaten:

includeLibs.dayofweek = fileadmin/script/dayofweek.php

temp.dagwaarde = TEXT
[userFunc = user_dayofweek(0)]
temp.dagwaarde.value = Zondag
[userFunc = user_dayofweek(1)]
temp.dagwaarde.value = Maandag
[global]

Met alleen typoscript kan het misschien ook wel, maar wordt waarschijnlijk
ingewikkelder.

Groet,
Loek