[TYPO3-UG Dutch] Typoscript datum check

René van Densen statusnil at gmail.com
Fri Aug 28 13:26:43 CEST 2009

Hallo,

is het mogelijk om zoiets als hieronder te doen met Typoscript, en zo ja,
hoe ? Ik ben nog erg stuntelig met Typoscript, vandaar mijn vraag, want
momenteel komt dit altijd bij [else] uit...

      [date_stdWrap.strftime(%w) = 1]
     # Als maandag, definieer een bepaalde waarde
      [date_stdWrap.strftime(%w) = 2]
     # Als dinsdag, definieer een bepaalde waarde
      [date_stdWrap.strftime(%w) = 3]
     # Als woensdag, definieer een bepaalde waarde
      [date_stdWrap.strftime(%w) = 4]
     # Als donderdag, definieer een bepaalde waarde
      [date_stdWrap.strftime(%w) = 5]
     # Als vrijdag, definieer een bepaalde waarde
      [date_stdWrap.strftime(%w) = 6]
     # Als zaterdag, definieer een bepaalde waarde
      [else]
     # Als zondag, definieer een bepaalde waarde
    [end]

Alvast dank !

Vriendelijke groeten,

René van Densen