[TYPO3-UG Dutch] Typoscript datum check

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Aug 29 01:48:12 CEST 2009

Hoi René,

Je bent aardig op de goede weg. Dit is prima met condities te doen.
[dayofweek = 0]
# Als zondag, definieer een bepaalde waarde
[dayofweek = 1]
# Als maandag, definieer een bepaalde waarde
enz

# Sluit af met
[end]

De waarde date_stdWrap.strftime(%w) is geen typoscript conditie.
Zie TSref voor de condities die je wel kunt gebruiken.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg