[TYPO3-UG Dutch] RealURL en tt_news

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Wed Aug 12 23:28:51 CEST 2009

Oké, RealURL begint te werken met behulp de extensie van Michael Cannon.
Er zijn goede links te zien. Ook binnen tt_news. Voorbeelden:

http://handjes.nagual.nl/nieuws.html  <- de LIST pagina

http://handjes.nagual.nl/nieuws/artikel/article/de-baas-verdwijnt-de-directeur-blijft-27.html

http://handjes.nagual.nl/nieuws/artikel/article/kruistochten-25.html

"15-19"
http://handjes.nagual.nl/nieuws/p/2.html

Het rare is alleen dat slecht EEN link het doet. Daarna kan ik drukken
op een andere link (die er gewoon en goed uitziet en ook in de
adresbalk van de browser wordt getoond), maar ik ga er NIET heen.
Telkens verschijnt dezelfde pagina als daarvoor. Ik snap dit dus echt
niet en heb ook geen idee meer war ik moet zoeken. Het spreekt vanzelf
dat de caches worden geleegd. Ook die van firefox. Ik heb in php de
optimizer uitgezet, maar niks lijkt te helpen. Links naar andere delen
van de site werken wel goed. Dit gebeurt alleen binnen tt_news.

Ik snap dus niet hoe een goed uitziende link ergens anders naar toe
leidt. Iemand een idee waar te zoeken?

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
+ http://nagual.nl/ | SunOS 10u7 5/09 | OpenSolaris 2009.06 rel