[TYPO3-UG Dutch] RealURL en tt_news

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Thu Aug 13 16:35:17 CEST 2009

On Wed, 12 Aug 2009 23:28:51 +0200
dick hoogendijk <dick at nagual.nl> wrote:

> Ik snap dus niet hoe een goed uitziende link ergens anders naar toe
> leidt. Iemand een idee waar te zoeken?

Hmmm, ik ben zeker verwend, want meestal is er toch wel vrij snel een
of ander bericht met hints/tips. In dit geval komt er niets. als het
met mij of een domme vraagstelling te maken heeft dan hoor ik dat
graag. Ik zou het leuk vinden als in RealURL aan de praat krijg en dat
lijkt zo dichtbij. Ik heb alleen werkelijk geen idee waarom de goede
links niet naar een goede weergave leiden. Ik hoop echt op wat richting
in deze.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
+ http://nagual.nl/ | SunOS 10u7 5/09 | OpenSolaris 2009.06 rel