[TYPO3-UG Dutch] dynamische headertekst

Walrick lists at globalhealingcircle.net
Tue Aug 4 08:40:19 CEST 2009

Jan Jochum Okkema wrote:
> Mijn html-pagina heeft bovenin een <div> met een header, laten we zeggen
>
> Nu wil ik dat in plaats van de "Hallo, dit is de header" de pagina-naam
> ingevuld wordt. Ik weet echter niet precies hoe dit moet. Kunnen jullie
> helpen?

Ik heb geen idee hoe dat met TV gaat, maar bij de standaard template
methode zou het als volgt gaan (in je TS setup):

	PAGETITLE = TEXT
	PAGETITLE.field = title
	PAGETITLE.wrap = <div id="header">|</div>

Waarbij PAGETITLE een marker in je html template is.

Maar of dit ook voor TV te gebruiken is...

Groet,

Walrick

--
webmaster Global Healing Circle