[TYPO3-UG Dutch] dynamische headertekst

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Aug 4 09:50:27 CEST 2009

Aansluitend/aanvullend:

je kunt het best bij de mapping van je header dit aangeven als een
typoscript object. Hoef je niet in de xml te frunnikken.
Noem het opject bij het mappen bijvoorbeeld lib.headertitle.

En bouw dan op de wijze van Walrick dat opject:
lib.headertitle = TEXT
lib.headertitle {
	field = title
	wrap = <div id="header">|</div>
}

Die wrap is alleen nodig als je geen "inner" mapping van de header-div
gedaan hebt. Anders krijg je die div 2 keer.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg