[TYPO3-UG Dutch] problemen TYPO343 en Powermail

Harro van den Berg typo3 at hb2.eu
Mon Aug 3 08:04:25 CEST 2009

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de
[mailto:typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de] Namens Daniel Doesburg
Verzonden: zaterdag 1 augustus 2009 23:53
Aan: typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de
Onderwerp: [TYPO3-UG Dutch] problemen TYPO343 en Powermail

Hallo lijst,

Bij het testen van TYPO3 4.3.0 a3 loop ik tegen iets vreemds aan bij het
gebruik van Powermail.
Als ik een formulier wil maken gaat het goed tot 2 a 3 velden. Daarna is
het mis.
Als ik naar een van de tabs ga waar de RTE figureert krijg ik alleen de
boodschap:
The editor is being loaded. Please wait...

[...]

Het lukt mij ook zonder problemen om meerdere velden aan te maken. Anders is
dat het formulier niet meer aangemaakt kan worden via 'new content element'
omdat de lijst daar na een kale installatie eindigt met 'General Plugin'.
Binnen het content element zelf kan ik het type pas in Powermail wijzigen.

Groet, Harro