[TYPO3-UG Dutch] problemen TYPO343 en Powermail

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sun Aug 2 23:59:48 CEST 2009

Hoi Daniel,

Daniel Doesburg wrote:
> Bij het testen van TYPO3 4.3.0 a3 loop ik tegen iets vreemds aan bij het
> gebruik van Powermail.
> Als ik een formulier wil maken gaat het goed tot 2 a 3 velden. Daarna is
> het mis.
> Als ik naar een van de tabs ga waar de RTE figureert krijg ik alleen de
> boodschap:
> The editor is being loaded. Please wait...

Getest op 4.3.0 alpha 3 met de meest recente Powermail, maar ik kan geen
van je effecten reproduceren.
Dat Powermail dubbel in het menu staat doet vermoeden dat er iets
merkwaardigs gebeurt in je installatie.

'k Kwam nog wel een bugreport tegen waarbij ext_localconf.php twee keer
werd included als je als non-admin was ingelogd [1].

Tot nu toe een vreemd geval :-(

[1] http://forge.typo3.org/issues/show/3850

Groetjes,

--