[TYPO3-UG Dutch] problemen TYPO343 en Powermail

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Aug 4 00:01:25 CEST 2009

O mens, wat een ellende.
Je wilt het niet geloven, maar uiteindelijk heb ik mijn hele PC opnieuw
geïnstalleerd.
Een kennis had al geconstateerd dat hij er zonder problemen mee kon
werken. Dus heb ik alle caches gewist en verduld, IE had er ineens geen
problemen meer mee. Maar FF bleef naatje.
Dus alle add-ons gewist. Nog noppes, nada.

Dus toen maar, want ook om een andere reden had ik me dat al
voorgenomen, de hele PC maar eens opnieuw geïnstalleerd.

Wat denk je, nog steeds problemen.

En af en toe borrelt er wat in mijn brein. Zo ook nu. Ben terug gegaan
naar FF 3.0.13 en alle leed is geleden.

Jigal en Harro bedankt. Jullie waren de eersten die me in de goede
richting duwden.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg