[TYPO3-UG Dutch] Ik mis velden in Allowed excludefields:

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Fri Apr 10 11:54:32 CEST 2009

'middag

Ik heb met Kickstarter velden toegevoegd aan een van mijn extensies. Dit
lijkt overal goed te zijn gegaan, behalve in het Backend usergroup record
bij Access Lists -> Allowed excludefields. Daar zie ik ze niet tussen staan,
maar ze zijn bij de backend user wel te zien (wat niet de bedoeling is). Ik
kan ze nu dus niet uit zetten.

Ik heb alle bestanden van de extensie bekeken en daar staan overal de nieuwe
velden wel in, dus ik weet niet waar het nu mist.
Ik heb ook geprobeerd de velden handmatig in de database in de Tabel:
be_groups te zetten, maar dat werkte ook niet.

Wie weet het?

Alvast bedankt,
Barbara