[TYPO3-UG Dutch] [Fwd: Re: vaag server probleem]

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Apr 4 13:50:06 CEST 2009

On 16-1-2009 17:54, Dick Hoogendijk wrote:

> aan de hand hiervan even in php.ini gekeken en ik zie hier
> max_execution_time = 30
> max_input_time = 60
> memory_limit = 128M
>
> Zijn die 30 en 60 dus waarden aan de lage kant?

Hoi Dick,

Dit is voor mij een beetje een wal en schip verhaal. Hoewel ik zelf deze
waarden meestal op 60 en 120 zet doe ik dat meer uit een onderbuikgevoel
dan uit beredeneerde calculatie.
En bij dat onderbuikgevoel speelt dan mee mijn idee van de snelheid van
de zerver (en zijn verbinding).
Maar dat het hartstikke onprofessioneel is ben ik helemaal met je eens.

Groeten,

Daniel Doesburg