[TYPO3-UG Dutch] image en typolink

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Sat Apr 4 13:50:06 CEST 2009

Dank je wel Jacco.
Ik heb even naar de serversettings gekeken. In de install tool krijg ik
bij de test 'Write png' wel een uitroepteken. Kennelijk is daar iets aan
de hand. Dat is leuk, zo'n melding, maar ik heb al die grafische
functies niet aangepast. Een 'out of the box' installatie. Geen flauw
idee wat ik daar aan kan doen. Ik ga daar voor maar eens googlen.
Dank voor het meedenken. Jouw truc ga ik ook nog wel even proberen. Ik
vind echter

10.stdWrap.typolink.parameter.data = leveluid:0

zo leuk/handig.

Groet,

Dick